به وب سایت نمایندگی سامسونگ، ارائه دهنده خدمات مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ خوش آمدید.
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

فهرست مطالب این صفحه

بررسی نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) توانسته است با فعالیت ده ساله خود در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از خود سابقه درخشانی به جای بگذارد. این نمایندگی سامسونگ در حوزه تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروویو و کولر گازی اسپلیت فعالیت می‌ کند. نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) در هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته قادر به خدمت‌رسانی به مشتریان خود در منزل و محل سکونت آن‌ ها خواهد بود. نمایندگی سامسونگ در هر ساعت از روز آماده پاسخگویی به مشتریان خود می باشد؛ این امر به نوعی احترام به مشتریان قلمداد می شود. اگر شما می ‌خواهید که لوازم خانگی خود را تعمیر نمایید، با شماره ‌های درج شده در سایت تماس گرفته تا این نمایندگی تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر شما اعزام نماید.

تلفن تماس:

۰۱۱۹۱۰۱۱۳۸۳ ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶

پاسخگویی شبانه روزی در سراسر تنکابن (شهسوار):

۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۵ 

خدمات مشتریان:

1669 

(شماره خدمات مشتریان بدون نیاز به پیش شماره و کد در سراسر تنکابن (شهسورا). کافی است در هر جای تنکابن (شهسوار) که هستید فقط عدد ۴ رقمی ۱۶۶۹ را با تلفن ثابت یا همراه خود شماره گیری نمایید)

خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ را به‌راحتی می‌ توان در تنکابن(شهسوار) پیدا کرد. در واقع پیدا نمودن یک نمایندگی معتبر و رسمی سامسونگ بسیار ضروری و مهم خواهد بود. خدمات نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) در زمینه خدمات تعمیر لوازم خانگی فعالیت می ‌کند. این نمایندگی در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل سال نیز فعالیت می ‌کند و این فعالیت بیشتر از ده سال تداوم داشته است.

ویژگی های خدمات تعمیرات نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

بررسی ویژگی های خدمات تعمیرات نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

در ذیل به برخی از ویژگی ‌های مهم خدمات پس از فروش و تعمیرات نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) اشاره کرده ‌ایم.

تعمیر در محل و اعزام تعمیرکار

تعمیرات در محل کار را می‌ توان یکی از خدمات ارزنده یک نمایندگی به‌شمار آورد. شلوغی خیابان‌ های کلانشهر تنکابن(شهسوار) به سبب جمعیت بسیار آن امری عادی است. ما قادر به انجام تعمیرات به صورت ۲۴ ساله در طول ایام سال هستیم. کارشناسان مربوطه و تکنسین ‌های نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) نهایتاً تا دو ساعت پس از تماس شما در محل مقرر حاضر به ارائه خدمات‌ رسانی و انجام تعمیرات لازم هستند. پس دیگر نگران حمل و نقل و آسیب دیدن یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروویو و کولر گازی خود نباشید.

گارانتی خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

هنگامی که به نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) تماس بگیرید، گارانتی خدمات پس از فروش برای تعمیرات شما در نظر گرفته می شود. اگر شما پس از انجام تعمیرات مشکلی در همان قسمت تعمیرشده مشاهده نمودید، ما تا رفع آن مشکل، تعمیرات مجدد را به‌صورت کاملاً رایگان انجام می دهیم تا مشتریان از خدمات ما رضایت کامل را داشته باشند.

به کار گیری قطعات اورجینال نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) قادر به استفاده قطعات اورجینال جهت انجام تعمیرات می ‌باشد. بهتر است به هیچ وجه از قطعات فیک و غیراصلی در تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ استفاده نشود؛ چراکه لوازم خانگی برند سامسونگ دارای حساسیت بالایی می ‌باشند. به‌کارگیری قطعات غیراصلی در لوازم خانگی آسیب به دیگر قطعات وسیله را در پی خواهد داشت. به همین دلیل ما استفاده از قطعات اورجینال را در دستور کار خود قرار داده ‌ایم.

تکنسین های مجرب نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

از تعمیرکاران می ‌توان به‌عنوان مهم‌ترین ارکان یک نمایندگی تعمیراتی نام برد. اگر یک نمایندگی از کارکنان زبده تر و متخصص تری بهره‌مند باشد، مطمئناً خدمات بهتری را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که تمام تعمیرکاران مشغول به کار در این نمایندگی بیشتر از ۵ سال سابقه تخصصی دارند. متخصصان فعال در این نمایندگی پس از طی دوره ‌های تخصصی و مهارت آموزی موفق به اخذ مدارک رسمی و ورود به نمایندگی سامسونگ گردیده ‌اند.

خدمات تعمیرات شبانه روزی نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) خدمات خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌ دهد. این نمایندگی به منظور رفاه حال مشتریان به صورت شبانه‌ روزی آماده خدمات رسانی است. شما می ‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره‌ های درج شده در سایت تماس گرفته تا بتوانید  از خدمات این نمایندگی برخوردار گردید.

تلفن تماس:

۰۱۱۹۱۰۱۱۳۸۳ ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶

پاسخگویی شبانه روزی در سراسر تنکابن (شهسوار):

۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۵ 

خدمات مشتریان:

1669 

(شماره خدمات مشتریان بدون نیاز به پیش شماره و کد در سراسر تنکابن (شهسورا). کافی است در هر جای تنکابن (شهسوار) که هستید فقط عدد ۴ رقمی ۱۶۶۹ را با تلفن ثابت یا همراه خود شماره گیری نمایید)

سایر مزایای خدمات تعمیرات نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

سایر مزایای خدمات تعمیرات نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

نتیجه‌گیری خوب ملزم برخورداری از دلایل خوب می‌ باشد. مراجعه مشتریان محترم و گرامی به نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) به دلایل مختلف صورت می ‌گیرد. برقراری تماس مشتریان با نمایندگی به دلایل ذیل صورت می ‌گیرد:

خدمات سریع

تعمیر سریع بسیاری از لوازم خانگی از جمله امور الزامی است. تعمیر و بررسی سریع‌تر دستگاه توسط یک تکنسین مانع از خرابی بیشتر آن خواهد شد. نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) خدمات خود را سریع و به موقع ارائه می ‌دهد.

تعمیر دستگاه در محل

برای تعمیر دستگاه خود از جمله: یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروویو و کولر گازی، نیازی به بیرون رفتن از خانه و جابه‌جایی دستگاه نیست. نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) تکنسین ‌های خود را به منظور تعمیر دستگاه در محل موردنظر اعزام می ‌کند.

انجام خدمات در همان روز یا موکول به زمانی خاص

در صورت وجود مشکل در دستگاه و عدم وقت کافی برای تعمیر دستگاه می ‌توانید زمان تعمیر دستگاه خود را به زمان ‌هایی نظیر: آخر شب، روز بعد و یا هر زمان دلخواه خود موکول کنید.

سر وقت حاضر شدن تکنسین های نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

هنگامی که سفارش خود را ثبت کنید، کارشناسان به منظور تعیین زمان حضور در محل با شما تماس می‌ گیرند. این کار مانع از اتلاف وقت مشتری خواهد شد. شایان ذکر است که تکنسین‌ های نمایندگی سامسونگ وقت شناس و در زمان مقرر در محل حاضر می ‌باشند.

تعیین هزینه های مناسب و منصفانه

هزینه ‌های تعیین شده از سوی نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) طبق نرخ‌ های تعیین شده از سوی اتحادیه خواهند بود. لازم به ذکر است که کارشناسان به منظور اطمینان از مناسب بودن هزینه‌ های دریافتی آن‌ ها را مورد بررسی قرار می ‌دهند تا هزینه‌ ها منصفانه دریافت شوند.

تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ ای نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) از پرسنل و تعمیرکارانی مجرب و متخصص بهره‌مند می ‌باشد. پرسنل نمایندگی سامسونگ پس از گذراندن پیشرفته‌ترین دوره‌ های تعمیراتی جذب این نمایندگی شده‌ اند. از همین منظر، تکنسین ‌های نمایندگی سامسونگ قادر به پیدا کردن ریزترین ایرادات موجود در لوازم خانگی شما و درنهایت، رفع و تعمیر آن‌ ها خواهند بود.

ارائه گارانتی کتبی خدمات نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

گارانتی خدمات از جمله نکات مهم در خصوص نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) می‌ باشد. انجام گارانتی ۶ماهه پس از تعمیرات از سوی نمایندگی صورت می ‌گیرد. در واقع امکان تعمیر دستگاه تا ۶ ماه پس از تعمیر به‌ صورت رایگان از سوی نمایندگی سامسونگ وجود دارد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی است. مشتریان در هر ساعت از روز می ‌توانند به منظور تعمیرات لوازم خانگی خود با کارشناسان نمایندگی تماس برقرار کنند. کارشناسان در نمایندگی به منظور پیشبرد هرچه بهتر کارها  آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.

ثبت سفارش به صورت شبانه روزی

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان خود است. امکان ثبت سفارش در هر ساعت از روز به صورت آنلاین یا تلفنی برای مشتریان فراهم می ‌باشد.

نظارت کردن بر خدمات ارائه شده توسط تکنسین ‌ها

نظارت بر کار تکنسین‌ های نمایندگی توسط کارشناسان و متخصصان نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) صورت می ‌گیرد. کیفیت کار از اهمیت بسیار زیادی برای کارشناسان برخوردار است و آن‌ ها به نوعی مسئول کار تکنسین ‌ها و خدمات ارائه شده از سوی  آن‌ ها خواهند بود.

ارجحیت تعمیر بر تعویض قطعات

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) ابتدا تعمیر لوازم خانگی را در اولویت قرار می ‌دهد. تکنسین ‌های سامسونگ در صدد این هستند که کار تعمیرات دستگاه را با کمترین هزینه بدون در اولویت قرار دادن تعویض قطعه انجام دهند.

استفاده از قطعات اورجینال نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) از قطعات اصلی و اورجینال یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و کولر گازی اسپلیت به منظور تعمیرات استفاده می‌ کند. در واقع با این کار خیال مشتریان راحت است که قطعات آسیب دیده دستگاه تعویض و به جای آن‌ ها، قطعات اصلی به‌کار می‌ رود.

رضایت بسیار مشتریان نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

رضایت مشتریان از جمله دلایل اصلی محبوبیت بالای نمایندگی در تنکابن(شهسوار) است. نمایندگی سامسونگ به رضایت مشتریان خود بسیار توجه دارد و آن را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده است. موارد مذکور فوق همچون: پشتیبانی ۲۴ ساعته، خدمات سریع و استفاده از قطعات اصلی سبب رضایت بالای مشتریان گردیده است.

اهمیت تعمیر دستگاه در اولین فرصت

دستگاه ‌های سامسونگ در صورت بروز مشکل و یا نمایش کد ارور بر روی آن‌ ها نیاز به یک بررسی از سوی کارشناسان نمایندگی سامسونگ دارند. خراب شدن دستگاه‌ های سامسونگ دلایل متعددی دارد. باید دستگاه‌ های معیوب مورد بررسی کارشناسان نمایندگی قرار گیرند تا مشکل آن ها برطرف گردد. شایان ذکر است که اگر نسبت به رفع خرابی دستگاه دیر اقدام کنید، ممکن است که با افزایش خرابی دستگاه مواجه شوید. به همین منظور تعمیر دستگاه را در اولویت قرار دهید و زمان تعمیر دستگاه خود را به تعویق نیندازید. متخصصان و تعمیرکاران مربوطه در نمایندگی سامسونگ پس از ثبت سفارش در کمترین زمان به محل کار یا منزل شما حاضر خواهند شد. این مراجعه و حضور تعمیرکاران به دلیل شرایط گوناگون و شلوغی شهر ممکن است در کمتر از دو ساعت صورت گیرد.

مراحل تماس و ثبت درخواست در نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار)

مراحل تماس و ثبت درخواست در نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار) چگونه است؟

برای تعمیرات می ‌توان به‌راحتی با نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) تماس گرفت. ارتباط با نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) جهت رفع ایرادات دستگاه مدنظر از طریق شماره ‌های درج شده در این صفحه به‌ راحتی امکانپذیر است. آن‌ ها پس از تماس، تکنسین ‌های حرفه ‌ای خود را به محل شما اعزام خواهند کرد. امکان ثبت درخواست شما در نمایندگی سامسونگ به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است. کافی است که شما مشخصات و مشکلات دستگاه خود را ثبت کنید. پس از آن کارشناسان به منظور دریافت نشانی و تعیین زمان تعمیر با شما تماس می ‌گیرند. تکنسین دستگاه شما را بررسی می ‌کند و سپس هزینه تعمیر آن را اعلام می ‌کند و آغاز تعمیرات دستگاه منوط به موافقت شما می‌ باشد. لازم به ذکر است که پس از انجام تعمیرات لازم و دریافت گارانتی قادر به پرداخت هزینه تعمیرات به صورت نقدی یا از طریق کارت‌خوان خواهید بود.

چرا نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) را برای تعمیر لوازم خانگی انتخاب کنیم؟

اگر لوازم خانگی سامسونگ به تعمیرات نیاز دارد، باید تعمیر آن ‌ها را به افراد متخصص بسپارید. اگر تعمیر دستگاه توسط افراد غیرمتخصص و یا شرکت ‌های نامعتبر انجام شود، ممکن است که آسیب ‌های جدی و جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود.  علاوه بر آن، ممکن است که کار تعمیرات دستگاه با هزینه بسیاری انجام شود. متخصصان نمایندگی سامسونگ از دانش و اطلاعات زیادی در خصوص تعمیرات لوازم خانگی بهره‌مند هستند. از این رو، شما با خیال راحت می‌ توانید کار تعمیرات لوازم سامسونگ مدنظر خود را به متخصصان نمایندگی سامسونگ بسپارید. این کارشناسان قادر به پیدا کردن و رفع کامل مشکلات دستگاه سامسونگ به صورت کاملاً اصولی می ‌باشند. تعمیرات تخصصی دستگاه ‌های سامسونگ به ابزارآلات مخصوص نیاز دارند.

لازم به ذکر است که تکنسین‌ های حرفه‌ای در هنگام تعمیرات از ابزارها و تجهیزات به‌روز دنیا برخوردار هستند. نمایندگی سامسونگ متشکل از تکنسین‌ های حرفه‌ای و مجرب برای حل مشکلات دستگاه ‌های سامسونگ در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت هستند. به همین خاطر اگر لوازم خانگی سامسونگ شما نیاز به تعمیر دارد، می توانید با خیال راحت کار تعمیرات خود را به نمایندگی سامسونگ بسپارید.

خدمات تعمیرات لوازم خانگی توسط نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار)

نمایندگی یخچال سامسونگ در تنکابن(شهسوار) چه ایراداتی را تعمیر می نماید؟

از خرابی های رایج در تعمیرات یخچال سامسونگ توسط نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار) می توان به : خنک نکردن یخچال، ایجاد سر و صدای زیاد و آزار دهنده توسط یخچال، درآمدن درب یخچال از لولا و افتادن آن، برفک زدن یخچال نوفراست، جمع شدن آب در قسمت پایین یخچال سامسونگ، مشکل آبریزی از یخچال، روشن نشدن یا کار نکردن یخچال، قطع نشدن حالت اتوماتیک یخچال، مشکل داشتن درب یخچال، وجود مشکل در یخ زدایی اتوماتیک فریزر، روشن و خاموش شدن پشت سر هم دستگاه، دائم کار کردن یخچال سامسونگ، سرد نکردن یخچال و… اشاره نمود.

نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) چه ایراداتی را تعمیر می نماید؟

از خرابی های رایج در تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ توسط نمایندگی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) می توان به : روشن نشدن دستگاه، کار نکردن تایمر دستگاه، آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ، صدای زیاد و آزار دهنده ماشین لباسشویی، آبریزی دستگاه، عدم انجام شستشو پس از آبگیری دستگاه، تخلیه نکردن آب توسط لباسشویی سامسونگ، متوقف شدن و کار نکردن دستگاه، شستشوی نیمه کاره ماشین لباسشویی، نچرخیدن دیگ لباسشویی و کاهش سرعت آن و… اشاره نمود.

نمایندگی ماشین ظرفشویی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) چه ایراداتی را تعمیر می نماید؟

از ایرادات متداول در تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ توسط نمایندگی تعمیر سامسونگ در تنکابن(شهسوار) می توان به : مشکل روشن نشدن یا کار نکردن دستگاه، کثیف ماندن ظروف بعد از اتمام فرآیند شستشو توسط ماشین ظرفشویی سامسونگ، برخورد بازوهای آب پاش به ظروف، توقف و خاموشی ماشین ظرفشویی سامسونگ در حین کار، صدای غیر طبیعی و آزار دهنده توسط ماشین ظرفشویی، آبریزی دستگاه، وجود مشکل در کارکرد دستگاه، توقف دستگاه و کار نکردن آن، ایجاد اختلال و مشکل در برنامه های شستشو، ایراد داشتن قفل درب ظرفشویی و… اشاره نمود.

نمایندگی مایکروفر در تنکابن(شهسوار) چه ایراداتی را تعمیر می نماید؟

از ایرادات متداول در تعمیرات ماکروفر، ماکروویو و سولاردام سامسونگ توسط نمایندگی تعمیرات در سامسونگ تنکابن(شهسوار) می توان به : خاموشی ناگهانی مایکروویو در حین کار، گرم نکردن غذا در ماکروفر و سولاردام، بلند شدن دود از مایکروویو، نچرخیدن سینی دستگاه در حین گرم کردن غذا، بسته نشدن درب ماکروویو و سولاردم سامسونگ، جرقه زدن دستگاه و… اشاره نمود.

نمایندگی کولر گازی سامسونگ در تنکابن(شهسوار) چه ایراداتی را تعمیر می نماید؟

از ایرادات متداول در تعمیرات کولر گازی اسپلیت سامسونگ توسط نمایندگی سامسونگ تنکابن(شهسوار) می توان به : خنک نبودن یا گرم بودن باد دستگاه، رفع مشکل نشتی گاز مبرد کولر گازی اسپیلت، صدای غیر طبیعی و آزار دهنده کولر گازی، خاموش نشدن دستگاه، مشکل آبریزی از پنل دستگاه، خرابی و کار نکردن فن پنل داخلی دستگاه، کارکرد ضعیف یا درست کار نکردن کولر گازی سامسونگ به علت کثیف بودن فیلتر، صدای بلند و یا لرزش دستگاه به علت ایراد در برد اصلی، فن و کندانسور، عملکرد ضعیف کولر گازی و خاموش شدن آن در حین کار به دلیل مشکل برد اصلی، برفک زدن کندانسور بدلیل از کثیف بودن فیلتر و کم بودن میزان گاز، مشکلات سیم کشی و همچنین بالا آمدن آمپر که گاهی اوقات منجر به خاموش و روشن شدن دستگاه می گردد، کارکرد ضعیف همراه با اختلال فن پنل کولر گازی سامسونگ به علت مسدود بودن و کثیف شدن فیلتر هوا و… اشاره نمود.

تلفن تماس:

۰۱۱۹۱۰۱۱۳۸۳ ۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۶

پاسخگویی شبانه روزی در سراسر تنکابن (شهسوار):

۰۹۱۱۲۸۰۰۹۱۵ 

خدمات مشتریان:

1669 

(شماره خدمات مشتریان بدون نیاز به پیش شماره و کد در سراسر تنکابن (شهسورا). کافی است در هر جای تنکابن (شهسوار) که هستید فقط عدد ۴ رقمی ۱۶۶۹ را با تلفن ثابت یا همراه خود شماره گیری نمایید)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]